Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1054
Назва: Статистичний аналіз стану та розвитку підприємств готельного господарства Одеської області
Інші назви: Статистический анализ состояния и развития предприятий гостиничного хозяйства Одесской области
Statistical analysis of the status and development of enterprises in the hotel industry of Odessa region
Автори: Милашко, О.Г.
Мылашко, О.Г.
Mylashko, O.
Бібліографічний опис: Милашко О. Г. Статистичний аналіз стану та розвитку підприємств готельного господарства Одеської області / О. Г. Милашко // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Одеса: ОДЕУ, 2010. – Вип. 13 (114). - С. 143-150.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: туризм
підприємства готельного господарства
попит
пропозиція
тенденція
факторний аналіз
метод ланцюгових підстановок
туризм
предприятия гостиничного хозяйства
спрос
предложение
тенденция
факторный анализ
метод цепных постановок
tourism
hotel
demand
supply
tendency
factor analysis
method lookup chain
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано стан та розвиток підприємств готельного господарства Одеської області. Продемонстровано тенденції доходів від основного виду діяльності. За допомогою статистичних методів кількісно оцінено вплив інфляційних процесів і ринкових умов ціноутворення на зростання доходів при загальному зниженні інших показників.
Осуществлен анализ состояния и развития предприятий гостиничного хозяйства Одесской области. Продемонстрированы тенденции доходов от основного вида деятельности. С помощью статистических методов количественно оценено влияние инфляционных процессов и рыночных условий ценообразования на рост доходов при общем снижении других показателей.
Analysis of the status and development of enterprises in the hotel industry. The main revenue trends demonstrated activity. Using statistical methods to quantify influence inflation processes and market conditions, pricing on revenue growth at the general decline of other indicators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1054
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.