Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Назва: Маркетингова діяльність підприємства (на прикладі ТМ «Болград», на базі ТОВ «Алколайн»)
Інші назви: Marketing activities of an enterprise (on the example of Bolgrad, based on enterprise Alcoline)
Автори: Гончар, К.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
аутсорсинг
marketing
marketing activity
outsourcing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти впровадження маркетингової діяльності ТОВ Алколайн на прикладі ТМ Болград. Проаналізовано теоретичні аспекти маркетингової діяльності, вплив факторів на маркетингову середу. Запропоновано використання аутсорсингу, а також SEO-оптимізувати наявний сайт, зосередити увагу на просування через нові канали.
The work deals with the theoretical aspects theoretical aspects of the marketing promotion of Alcoline on the the example of products Bolgrad. Author analysis SEO-optimization for developing existent site, as well was proposed to find new ways of promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf820,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.