Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Title: Маркетингова діяльність підприємства (на прикладі ТМ «Болград», на базі ТОВ «Алколайн»)
Other Titles: Marketing activities of an enterprise (on the example of Bolgrad, based on enterprise Alcoline)
Authors: Гончар, К.В.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
аутсорсинг
marketing
marketing activity
outsourcing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти впровадження маркетингової діяльності ТОВ Алколайн на прикладі ТМ Болград. Проаналізовано теоретичні аспекти маркетингової діяльності, вплив факторів на маркетингову середу. Запропоновано використання аутсорсингу, а також SEO-оптимізувати наявний сайт, зосередити увагу на просування через нові канали.
The work deals with the theoretical aspects theoretical aspects of the marketing promotion of Alcoline on the the example of products Bolgrad. Author analysis SEO-optimization for developing existent site, as well was proposed to find new ways of promotion.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf1,09 MBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf820,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.