Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10545
Назва: Маркетингова політика комунікацій підприємства «Вкусняшка» на рину послуг з харчування
Інші назви: Marketing politics of communications of enterprise of " Delicious " on will gush services in a feed
Автори: Гузь, Д.Є.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетингова політика
marketing policy
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – це вивчення політики маркетингових комунікацій та розробка методів удосконалення для покращення організації маркетингу на підприємстві. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: - розкрити роль комунікаційної політики в комплексі маркетингу; - визначити етапи розробки ефективних комунікацій; - розкрити складові елементи політики комунікацій у маркетингу.
The purpose of the study is to study marketing communications policy and to develop improvement methods to improve the organization of marketing in the enterprise. To achieve this goal, the following tasks were set: - to reveal the role of communication policy in the complex of marketing; - determine the stages of development of effective communications; - to reveal the components of communication policy in marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10545
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf391,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf138,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.