Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузь, Д.Є.-
dc.date.accessioned2019-11-27T21:08:24Z-
dc.date.available2019-11-27T21:08:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10545-
dc.description.abstractМета роботи – це вивчення політики маркетингових комунікацій та розробка методів удосконалення для покращення організації маркетингу на підприємстві. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: - розкрити роль комунікаційної політики в комплексі маркетингу; - визначити етапи розробки ефективних комунікацій; - розкрити складові елементи політики комунікацій у маркетингу.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the study is to study marketing communications policy and to develop improvement methods to improve the organization of marketing in the enterprise. To achieve this goal, the following tasks were set: - to reveal the role of communication policy in the complex of marketing; - determine the stages of development of effective communications; - to reveal the components of communication policy in marketing.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectmarketing policyru_RU
dc.titleМаркетингова політика комунікацій підприємства «Вкусняшка» на рину послуг з харчуванняru_RU
dc.title.alternativeMarketing politics of communications of enterprise of " Delicious " on will gush services in a feedru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf391,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf138,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.