Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10547
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад»
Інші назви: Improvement of marketing communications of Telecart-Device LLC
Автори: Дьомин, М.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетингова політика
маркетингова діяльність
marketing policy
marketing activities
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є дослідження особливостей маркетингової комунікаційної політики на ТОВ «Телекарт-Прилад» та розробка рекомендаційних шляхів її вдосконалення.
The purpose of the study is to investigate the peculiarities of marketing communication policy at Telecart-Device LLC and to develop recommendations for its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10547
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf377,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf152,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.