Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10547
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьомин, М.О.-
dc.date.accessioned2019-11-27T21:38:11Z-
dc.date.available2019-11-27T21:38:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10547-
dc.description.abstractМетою дослідження є дослідження особливостей маркетингової комунікаційної політики на ТОВ «Телекарт-Прилад» та розробка рекомендаційних шляхів її вдосконалення.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the study is to investigate the peculiarities of marketing communication policy at Telecart-Device LLC and to develop recommendations for its improvement.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectmarketing policyru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад»ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of Telecart-Device LLCru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf377,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf152,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.