Маркетинг промислового підприємства на прикладі ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур»»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності промислових підприємств. Надано загальну характеристику ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур» як суб'єкта маркетингової діяльності, проаналізовано маркетингове середовище ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур» та досліджено особливості складових комплексу маркетингу ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур. Запропоновано рекомендації з удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві ПАТ "ВО "Стальканат-Сілур", надано пропозиції щодо підвищення ефективності виставкової діяльності ПАТ "ВО "Стальканат-Сілур", та розроблено заходи з підвищення ефективності особистих продажів компанії.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of industrial enterprises. The general description of "Stalkanat-Silur "as a marketing activity has been given, the marketing environment of "Stalkanat-Silur" has been analyzed and the features of the components of marketing-mix of "Stalkanat- Silur" Recommendations on improving the organization of marketing activity at "Stalkanat-Silur" company were offered, proposals were made for increasing the efficiency of the exhibition activity of "Stalkanat-Silur", and measures were taken to increase the efficiency of personal sales of the company.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються