Маркетинг промислового підприємства на прикладі ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур»»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності промислових підприємств. Надано загальну характеристику ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур» як суб'єкта маркетингової діяльності, проаналізовано маркетингове середовище ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур» та досліджено особливості складових комплексу маркетингу ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур.
Запропоновано рекомендації з удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві ПАТ "ВО "Стальканат-Сілур", надано пропозиції щодо підвищення ефективності виставкової діяльності ПАТ "ВО "Стальканат-Сілур", та розроблено заходи з підвищення ефективності особистих продажів компанії.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of industrial enterprises. The general description of "Stalkanat-Silur "as a marketing activity has been given, the marketing environment of "Stalkanat-Silur" has been analyzed and the features of the components of marketing-mix of "Stalkanat- Silur" Recommendations on improving the organization of marketing activity at "Stalkanat-Silur" company were offered, proposals were made for increasing the efficiency of the exhibition activity of "Stalkanat-Silur", and measures were taken to increase the efficiency of personal sales of the company.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of industrial enterprises. The general description of "Stalkanat-Silur "as a marketing activity has been given, the marketing environment of "Stalkanat-Silur" has been analyzed and the features of the components of marketing-mix of "Stalkanat- Silur" Recommendations on improving the organization of marketing activity at "Stalkanat-Silur" company were offered, proposals were made for increasing the efficiency of the exhibition activity of "Stalkanat-Silur", and measures were taken to increase the efficiency of personal sales of the company.