Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвінчук, А.В.-
dc.date.accessioned2019-11-27T21:43:39Z-
dc.date.available2019-11-27T21:43:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10548-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності промислових підприємств. Надано загальну характеристику ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур» як суб'єкта маркетингової діяльності, проаналізовано маркетингове середовище ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур» та досліджено особливості складових комплексу маркетингу ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур. Запропоновано рекомендації з удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві ПАТ "ВО "Стальканат-Сілур", надано пропозиції щодо підвищення ефективності виставкової діяльності ПАТ "ВО "Стальканат-Сілур", та розроблено заходи з підвищення ефективності особистих продажів компанії.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing activity of industrial enterprises. The general description of "Stalkanat-Silur "as a marketing activity has been given, the marketing environment of "Stalkanat-Silur" has been analyzed and the features of the components of marketing-mix of "Stalkanat- Silur" Recommendations on improving the organization of marketing activity at "Stalkanat-Silur" company were offered, proposals were made for increasing the efficiency of the exhibition activity of "Stalkanat-Silur", and measures were taken to increase the efficiency of personal sales of the company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпромисловий маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectорганізація маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectindustrial marketingru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectmarketing-mixru_RU
dc.subjectorganization of marketing activityru_RU
dc.titleМаркетинг промислового підприємства на прикладі ПАТ «Виробниче об'єднання «Стальканат-Сілур»»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of an industrial enterprise on the example of " Industrial association "Stalkanat-Silur""ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf456,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf279,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.