Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10550
Назва: Комунікаційна політика підприємства на ринку будівельних матеріалів ТОВ «НАРТЕКС»
Інші назви: Communication policy of the company on the market of construction materials LLC “NARTEKS”
Автори: Козак, М.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетингові комунікації
маркетинг ринку будівельних матеріалів
комунікаційна політика
комунікаційна політика підприємства
marketing communications
marketing on the market of construction materials
communication policy
company`s communication policy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій та особливості їх використання на підприємстві на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «НАРТЕКС». Запропоновано нову маркетингову стратегію, яка дозволить досягти поставленої цілі – збільшення об’єму реалізації продукції підприємства ТОВ «НАРТЕКС».
The work deals with the theoretical aspects of the communication policy and it`s particular qualities for the companies on the market of construction materials. Author analysis the state of the marketing communications and suggest the new marketing strategy that will allow the LLC “NARTEKS” to achieve its main target to increase in sales volume of the enterprise products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10550
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf386,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf148,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.