Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидорова, А.Р.-
dc.date.accessioned2019-11-27T22:05:44Z-
dc.date.available2019-11-27T22:05:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10551-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом на підприємстві, його сутність і зміст, принципи і підходи розробки комплексу маркетингу в організації та особливості маркетингу сільськогосподарської продукції. Досліджено сучасний стан ринку сільськогосподарської продукції в Україні. Проаналізовано комплекс маркетингу на підприємстві ФОП «Сидоров», його ефективність та рівень конкурентоспроможності. Запропоновано заходи для подальшого вдосконалення удосконалення організації, планування, контролю та збутової політики на підприємстві.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing management in an enterprise, its essence and content, principles and approaches to the development of a marketing mix in an organization, and marketing features of agricultural products. The current state of the market of agricultural products in Ukraine is investigated. Author analysis the marketing mix at the enterprise PE "Sydorov", its effectiveness and level of competitiveness. The proposed measures to further improve the improvement of the organization, planning, control and sales policy in the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectагромаркетингru_RU
dc.subjectуправління маркетингомru_RU
dc.subjectфункції маркетингуru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмеханізм управління маркетингомru_RU
dc.subjectаграрний ринокru_RU
dc.subjectсільськогосподарське виробництвоru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectagromarketingru_RU
dc.subjectmarketing managementru_RU
dc.subjectmarketing functionsru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectmarketing management mechanismru_RU
dc.subjectagricultural marketru_RU
dc.subjectagricultural productionru_RU
dc.titleУправління маркетингом підприємств на прикладі ФОП «Сидоров»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing management of enterprises (on the example of individual entrepreneur "Sydorov")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf315,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf228,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.