Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуракулова, О.В.-
dc.date.accessioned2019-11-27T22:10:44Z-
dc.date.available2019-11-27T22:10:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10552-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти особливості реалізації маркетингової діяльності на торгово-посередницьких підприємств Проаналізовано діяльність ПП «МІРСБАКС», основні фінансові показники, маркетингове середовище та комплекс маркетингу. Проведено дослідження сильних та слабких сторін та конкурентоспроможності підприємства. Визначено недоліки в маркетинговій діяльності підприємства. Запропоновано вирішення існуючих проблем шляхом вдосконалення комплексу маркетингу. А саме вдосконалення системи знижок, розширення збутової мережі, створення веб-сайту та активне просування в мережі Інтернет.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the peculiarities of marketing activities on trade and intermediary enterprises Author analysis activity of PE "MIRSBAKS", main financial indicators, marketing environment and marketing complex. The study of strengths and weaknesses and competitiveness of the enterprise was conducted. Deficiencies in the marketing activities of the enterprise are identified. The solution of existing problems by improving the marketing complex is proposed. Namely, the improvement of the system of discounts, the expansion of the distribution network, the creation of a website and the active promotion of the Internet.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторгово-посередницькі підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectпромислові підприємстваru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjecttrade and intermediary enterprisesru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectindustrial enterprisesru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.titleМаркетинг торгово-посередницького підприємства ПП «МІРСБАКС»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of the trade and intermediary enterprise of PE "MIRSBAKS"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf510,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf516,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.