Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10554
Назва: Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ “Сільпо-ФУД”
Інші назви: Organization and management of marketing activities of the enterprise «Silpo-FUD»
Автори: Сергутіна, Т.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікативна політика
інтернет-маркетинг
рекламна діяльність
marketing
co marketing complex
mmunicative policy
internet marketing
advertising activities
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти організації та управління маркетингом підприємства роздрібної торгівлі. Проаналізовано діяльність ТОВ «Сільпо-ФУД», основні фінансові показники, маркетингове середовище та комплекс маркетингу. Було проведено дослідження, направлене на визначення ефективності комунікативних заходів компанії. Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом розробки нових та вдосконалення старих комунікативних заходів. Зокрема, зовнішня реклама, реклама на телебаченні та Інтернет-реклама.
The work deals with the theoretical aspects theoretical aspects of organization and management of marketing of retail business. Author analysis activity of "Silpo-FUD", main financial indicators, marketing environment and marketing complex. A study was conducted to determine the effectiveness of the company's communication activities. The solution of existing problems is proposed, by developing new and improving old communicative measures. In particular, outdoor advertising, television advertising and Internet advertising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10554
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf254,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf245,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.