Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10556
Назва: Маркетингове дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства
Інші назви: Marketing research of enterprise product competitiveness
Автори: Ніколова, К.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентоспроможність
продукція
конкуренти
постачальники
споживачі
competitiveness
products
competitors
suppliers
substitute products
consumers
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та поняття конкурентоспроможності підприємства. Зроблено аналіз основних факторів, що визначають і впливають на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуті методи оцінки конкурентоспроможності підприємства за окремими аспектами його діяльності – виробничим, інноваційним, маркетинговим, фінансовим тощо. Проаналізовано фінансово-господарська діяльність підприємства, проведено аналіз техніко-економічних показників, конкурентного середовища підприємства. основні тенденції ринку виробництва цементу України в цілому Надані рекомендації щодо поліпшення рівня конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано та економічно обґрунтовано шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства.
The qualification work of the bachelor's degree consists of three sections. Object of study The object of research - LLC "Cement". The article deals with theoretical aspects and concepts of enterprise competitiveness. The analysis of the main factors determining and influencing the competitiveness of the enterprise is made. The methods of assessing the competitiveness of an enterprise on certain aspects of its activity - industrial, innovative, marketing, financial, etc. are considered. The financial-economic activity of the enterprise was analyzed, the analysis of technical and economic indicators, the competitive environment of the enterprise was carried out. main tendencies of the Ukrainian cement market as a whole. Provided recommendations for improving the competitiveness of the enterprise The ways of raising the level of competitiveness of the enterprise are proposed and economically substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10556
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf662,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf415,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.