Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколова, К.І.-
dc.date.accessioned2019-11-27T22:49:23Z-
dc.date.available2019-11-27T22:49:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10556-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та поняття конкурентоспроможності підприємства. Зроблено аналіз основних факторів, що визначають і впливають на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуті методи оцінки конкурентоспроможності підприємства за окремими аспектами його діяльності – виробничим, інноваційним, маркетинговим, фінансовим тощо. Проаналізовано фінансово-господарська діяльність підприємства, проведено аналіз техніко-економічних показників, конкурентного середовища підприємства. основні тенденції ринку виробництва цементу України в цілому Надані рекомендації щодо поліпшення рівня конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано та економічно обґрунтовано шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe qualification work of the bachelor's degree consists of three sections. Object of study The object of research - LLC "Cement". The article deals with theoretical aspects and concepts of enterprise competitiveness. The analysis of the main factors determining and influencing the competitiveness of the enterprise is made. The methods of assessing the competitiveness of an enterprise on certain aspects of its activity - industrial, innovative, marketing, financial, etc. are considered. The financial-economic activity of the enterprise was analyzed, the analysis of technical and economic indicators, the competitive environment of the enterprise was carried out. main tendencies of the Ukrainian cement market as a whole. Provided recommendations for improving the competitiveness of the enterprise The ways of raising the level of competitiveness of the enterprise are proposed and economically substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectпродукціяru_RU
dc.subjectконкурентиru_RU
dc.subjectпостачальникиru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectproductsru_RU
dc.subjectcompetitorsru_RU
dc.subjectsuppliersru_RU
dc.subjectsubstitute productsru_RU
dc.subjectconsumersru_RU
dc.titleМаркетингове дослідження конкурентоспроможності продукції підприємстваru_RU
dc.title.alternativeMarketing research of enterprise product competitivenessru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf662,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf415,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.