Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорна, А.С.-
dc.date.accessioned2019-11-27T22:57:31Z-
dc.date.available2019-11-27T22:57:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10557-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності, а саме сутність, цілі, організація та планування маркетингової діяльності на підприємстві, особливості маркетингової діяльності на ринку косметичної продукції. Проаналізовано ринок косметичної продукції України, місце компанії «Yves Rocher» на даному ринку та маркетингова діяльність компанії. В результаті SWOT – аналізу застосованого до підприємства «Yves Rocher», визначено його сильні та слабкі сторони. Сильними сторонами є якість, натуральність, великий асортимент. Слабкі сторони: Застаріла програма лояльності. Запропоновано удосконалення комунікативної політики, заходи щодо підвищення рівня кваліфікації співробітників, удосконалення збутової політики шляхом відкриття нового магазину.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing activity , namely, the essence, goals, organization and planning of marketing activity in the enterprise, peculiarities of marketing activity in the market of cosmetic products. The market of cosmetic products of Ukraine, place of company «Yves Rocher» in this market and marketing activity of the company are analyzed. As a result of the SWOT analysis applied to Yves Rocher, its strengths and weaknesses are identified. Strengths are quality, naturalness, and a large assortment. Weaknesses: An outdated loyalty program. The proposed improvement of the communicative policy, measures to raise the level of qualification of employees, improve marketing policies by opening a new store.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectплан маркетингуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcommodity policyru_RU
dc.subjectprice policyru_RU
dc.subjectsalesru_RU
dc.subjectpromotionru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectmarketing planru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності «Yves Rocher»ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of " Yves Rocher "ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf595,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf443,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.