Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10558
Назва: Розвиток соціально-етичного маркетингу в громадській організації «Enactus»
Інші назви: Development of social and ethical marketing in the public organization “Enactus ”
Автори: Пірхал, І.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: соціально-етичний маркетинг
громадська організація
виставка
імідж
Енактус
партнерство
social and ethical marketing
public organization
exhibition
image
Enactus
partnership
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти соціально-етичного маркетингу, його сутність, особливості та результативність Проаналізовано організаційно-економічні характеристики організації «Енактус», сучасний стан соціально – етичного маркетингу в реалізованих проектів та його ефективність. Сформовано маркетингові інструменти для залучення інвесторів та підвищення іміджу кожного з проектів.
The paper discusses the theoretical aspects of social and ethical marketing, its essence, features and performance. Analyzed the organizational and economic characteristics of the organization "Enaсtus", the current state of social and ethical marketing in the implemented projects and their effectiveness. Formed marketing tools to attract investors and improve the image of each of the projects.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10558
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf425,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf132,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.