Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10558
Title: Розвиток соціально-етичного маркетингу в громадській організації «Enactus»
Other Titles: Development of social and ethical marketing in the public organization “Enactus ”
Authors: Пірхал, І.І.
Issue Date: 2019
Keywords: соціально-етичний маркетинг
громадська організація
виставка
імідж
Енактус
партнерство
social and ethical marketing
public organization
exhibition
image
Enactus
partnership
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти соціально-етичного маркетингу, його сутність, особливості та результативність Проаналізовано організаційно-економічні характеристики організації «Енактус», сучасний стан соціально – етичного маркетингу в реалізованих проектів та його ефективність. Сформовано маркетингові інструменти для залучення інвесторів та підвищення іміджу кожного з проектів.
The paper discusses the theoretical aspects of social and ethical marketing, its essence, features and performance. Analyzed the organizational and economic characteristics of the organization "Enaсtus", the current state of social and ethical marketing in the implemented projects and their effectiveness. Formed marketing tools to attract investors and improve the image of each of the projects.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10558
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf425,24 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf132,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.