Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, В.Ш.-
dc.date.accessioned2019-11-27T23:18:21Z-
dc.date.available2019-11-27T23:18:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10560-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, суть, принципи та концепції маркетингової діяльності, особливості маркетингової діяльності торговельних підприємств, методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності підприємств; Проаналізовано профіль маркетингового середовища ТОВ «ПРОФІ СТАФ», оцінено ефективність маркетингової діяльності ТОВ «ПРОФІ СТАФ»; Запропоновано наступні напрями щодо удосконалення маркетингової діяльності: створення інтернет-магазину, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів (Instagram), створення та розповсюдження відео контенту, мобільні комунікації, CRM-комунікації, WOM – комунікації, Крос-комунікації, Event-marketing (участь у проекті Lingerie Fashion Week з метою просування бренду «Etam» ).ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of marketing activity of the enterprise, essence, principles and concepts of marketing activity, peculiarities of marketing activities of trading enterprises, methodical approaches to the estimation of marketing activity of enterprises are considered in the paper. The profile of the marketing environment of PROFI STAF LLC was analyzed, the effectiveness of marketing activities of PROFI STAF LLC was evaluated; The following areas are proposed for improving marketing activities: creating an online store, generating traffic from social networks and thematic resources (Instagram), creating and distributing video content, mobile communications, CRM communications, WOM communications, Cross-communications, Event-marketing ( Participation in the Lingerie Fashion Week project to promote the "Etam" brand).-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectекономічний ефектru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjecteconomic effectru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства «Профі Стаф»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing activities of the company «Profi Staf»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf221,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf192,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.