Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10561
Назва: Політика розподілу і напрямки її вдосконалення на підприємстві
Інші назви: Distribution policy and directions of its improvement at the enterprise
Автори: Арцибашева, О.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: політика розподілу товарів
маркетингова діяльність
distribution policy
marketing activities
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є вивчення політики розподілу ТОВ Автоцентр Херсон у сучасних умовах розвитку авто бізнесу та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення.
The purpose of the diploma thesis is to study the distribution policy of AutoCenter Kherson LLC in the current conditions of auto business development and to develop recommendations for its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10561
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf373,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf389,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.