Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10562
Назва: Страховий маркетинг ПрАТ СК “УНІКА”
Інші назви: Insurance marketing of PJSC “UNIKA” Insurance Company
Автори: Барон, І.Г.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: страховий маркетинг
insurance marketing
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи складається у визначенні шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства та їх економічне обґрунтування, аналіз існуючої політики просування та розробка рекомендацій щодо поліпшення комунікативної політики СК«Уніка».
The purpose of the thesis is to identify ways of promotion competitiveness of the enterprise and their economic justification, analyzing existing promotion policies and developing recommendations on improvement of the communication policy of Uniq Insurance Company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10562
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf305,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf139,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.