Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБэйлэкчи, С.І.-
dc.date.accessioned2019-11-27T23:40:36Z-
dc.date.available2019-11-27T23:40:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10563-
dc.description.abstractМета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретико-методичних рекомендацій щодо удосконалення товарної політики в системі маркетингу підприємства ТОВ «ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД».ru_RU
dc.description.abstractThe purpose and objectives of the study. The purpose of the work is to develop theoretical and methodological recommendations for improving the commodity policy in the marketing system of the company LLC TELECART-APPLIED.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectcommodity policyru_RU
dc.titleТоварна політика ТОВ «Телекарт-Прилад»ru_RU
dc.title.alternativeCommodity policy of Telecart-Device LLCru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf413,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf175,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.