Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10564
Назва: Маркетингова політика комунікацій ветеринарної клініки «Долина»
Інші назви: Marketing policy of communications of the veterinary clinic “Dolyna”
Автори: Бродська, А.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетингова політика комунікацій
просування
чинники конкурентоспроможності
реклама
ветеринарія
marketing policy of communications
promotion
factors of competitiveness
advertising
veterinary science
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингових комунікацій: визначено поняття маркетингових комунікацій, розглянуто процес розробки комплексу комунікаційної політики підприємства та досліджено специфіку формування маркетингових комунікацій у сфері послуг. Проаналізовано чинники, що впливають на конкурентоспроможність ветеринарної клініки «Долина» (за допомогою інструменту SWOT-аналіз), детально розглянута комунікаційна політика підприємства, визначено тенденції розвитку ветеринарії в Україні. Запропоновано основні напрями удосконалення маркетингової комунікаційної політики ветеринарної клініки «Долина» за рахунок просування в соціальних мережах та розробки сайту, а також надання плану маркетингових комунікацій на 2019 рік.
The article deals with the theoretical foundations of the formation of marketing communications: the concept of marketing communications is defined, the process of elaboration of the complex of the communication policy of the enterprise is considered and the specificity of the formation of marketing communications in the service sector is explored. The factors influencing the competitiveness of the Dolyna veterinary clinic (using the SWOT-analysis tool) are analyzed, the communication policy of the enterprise is considered in detail, the trends of veterinary medicine development in Ukraine are determined. The main directions of improvement of the marketing communication policy of the veterinary clinic "Dolyna" are offered due to advancement in social networks and development of the site, as well as the provision of a marketing communications plan for 2019.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10564
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf243,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf147,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.