Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлименко, М.Ф.-
dc.date.accessioned2019-11-27T23:56:43Z-
dc.date.available2019-11-27T23:56:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10565-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - процес формування маркетингової товарної політики на підприємстві ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС». В роботі розглядаються сутність маркетингової товарної політики, методи аналізу товарної політики підприємства, а саме SWOT-аналіз, PEST-аналіз, ABC-аналіз, XYZ-аналіз. Проаналізована господарська діяльність ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС», комплекс маркетингу ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС», сучасний стан маркетингової товарної політики торгово-посередницької діяльності ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТЕР СЕРВІС». Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової товарної політики у торгово-посередницькому підприємстві. Представлена прогнозна оцінка ефективності напрямів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства.ru_RU
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of research is the process of formation of the marketing product policy at the enterprise DISTRIBUTOR SERVICE LLC. The paper examines the essence of the marketing product policy, methods for analyzing the product policy of the enterprise, namely, SWOT-analysis, PEST-analysis, ABC-analysis, XYZ-analysis. Analyzed the economic activities of LLC DISTRIBUTOR SERVICE, the marketing mix of LLC SERVICE Distributors, the current state of the marketing product policy of trading and intermediary activities of LLC SERVICE distributors. The directions of improving the marketing product policy in trade and intermediary enterprises are proposed. The forecast estimation of efficiency of directions of improvement of marketing activity of trade and intermediary enterprise is presented.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова товарна політикаru_RU
dc.subjectАВС аналізru_RU
dc.subjectSWOT аналізru_RU
dc.subjectкореляційно-регресійний аналізru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectекономічна ефективністьru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing product policyru_RU
dc.subjectABC analysisru_RU
dc.subjectSWOT analysisru_RU
dc.subjectcorrelation and regression analysisru_RU
dc.subjectInternetru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjecteconomic efficiencyru_RU
dc.titleРозробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ДИСТРИБ’ЮТОР СЕРВІС»ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of recommendations for improving the marketing product policy of DISTRIBUTOR SERVICE LLCru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf297,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf138,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.