Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10569
Назва: Маркетинг: виклики та рішення
Інші назви: Marketing: challenges and decisions
Бібліографічний опис: Маркетинг: виклики та рішення: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / за ред. Литовченко І.Л., Ромата Є.В. – Одеса: ОНЕУ, 2019. – 147 с.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
сучасні маркетингові концепції
маркетингові тренди
логістика
інструменти маркетингу
міжнародна маркетингова діяльність
маркетинг в публічному управлінні
маркетинговий аудит
екологічний маркетинг
marketing
modern marketing concepts
marketing trends
logistics
marketing tools
international marketing
marketing in public management
marketing audit
environmental marketing
конференція
Короткий огляд (реферат): Збірник містить матеріали, в яких узагальнено результати наукових досліджень науковців закладів вищої освіти України, Грузії, Республіки Білорусь. Тези присвячено актуальним проблемам розвитку маркетингової діяльності. Сборник содержит материалы, в которых обобщены результаты научных исследований ученых высших учебных заведений Украины, Грузии, Республики Беларусь. Тезисы посвящены актуальным проблемам развития маркетинговой деятельности.
The collection contains materials summarizing the results of scientific research of higher education institutions of Ukraine, Georgia and the Republic of Belarus. Theses are devoted to actual problems of marketing activity development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10569
ISBN: 978-966-916-814-6
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг виклики та рішення.pdf3,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.