Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10569
Title: Маркетинг: виклики та рішення
Other Titles: Marketing: challenges and decisions
Citation: Маркетинг: виклики та рішення: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / за ред. Литовченко І.Л., Ромата Є.В. – Одеса: ОНЕУ, 2019. – 147 с.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
сучасні маркетингові концепції
маркетингові тренди
логістика
інструменти маркетингу
міжнародна маркетингова діяльність
маркетинг в публічному управлінні
маркетинговий аудит
екологічний маркетинг
marketing
modern marketing concepts
marketing trends
logistics
marketing tools
international marketing
marketing in public management
marketing audit
environmental marketing
конференція
Abstract: Збірник містить матеріали, в яких узагальнено результати наукових досліджень науковців закладів вищої освіти України, Грузії, Республіки Білорусь. Тези присвячено актуальним проблемам розвитку маркетингової діяльності. Сборник содержит материалы, в которых обобщены результаты научных исследований ученых высших учебных заведений Украины, Грузии, Республики Беларусь. Тезисы посвящены актуальным проблемам развития маркетинговой деятельности.
The collection contains materials summarizing the results of scientific research of higher education institutions of Ukraine, Georgia and the Republic of Belarus. Theses are devoted to actual problems of marketing activity development.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10569
ISBN: 978-966-916-814-6
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг виклики та рішення.pdf3,9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.