Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10589
Назва: Оцінка вартості компанії
Інші назви: Corporate valuation
Автори: Моісеєв, В.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: вартість компанії
метод дисконтування грошових потоків
порівняльний аналіз
метод мультиплікаторів
оцінка вартості компанії
enterprise value
discounted cash flow model
comparable valuation
multiples
corporate valuation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сучасний стан та основні підходи і методи до оцінки вартості підприємства. Визначено сутність вартості компанії. Охарактеризовано основні підходи до оцінки вартості підприємства, визначено їх недоліки та переваги. Виділено основні методи оцінки вартості підприємства відповідно до існуючих підходів. Надано загальну характеристику діяльності компанії "Heineken" N.V. Проаналізовано фінансовий стан компанії "Heineken" N.V. Здійснено оцінку вартості компанії "Heineken" N.V. На прикладі обраної компанії виконано аналіз практичної придатності низки моделей та перевірено їх адекватність. Також, було проаналізовано причини нерівномірності отриманих результатів, було усунуто недоліки, пов'язані з цим та розраховано зважене за всіма моделями значення, яке можна використовувати для визначення вартості компанії. Виявлено, що на вартість підприємства впливає безліч факторів, від впливу яких залежить оцінка вартості підприємства. Запропоновано рекомендації щодо підвищення вартості компанії.
The work reviews the current state and the main approaches and methods to assess the value of the company. The essence of the company value was determined. The basic approaches to valuation of the company were characterized, their advantages and disadvantages were revealed. The basic methods of assessment of value in accordance with existing approaches of valuation of the company were outlined. The general description of activity of the company "Heineken" N.V. is given. The financial condition of the company "Heineken" N.V. is analyzed. The value of the company "Heineken" N.V. has been evaluated. In the example of selected company "Heineken" N.V. we checked the suitability of a number of models and tested their adequacy. It also analyzes the causes of non uniformity of the results there were eliminated drawbacks related to this process, were calculated value for all models that can be used to determine the value of the company. It was found that company valuation is influenced by many factors, the impact of which determines the mode of valuation of the company. Recommendations for improving the enterprise value are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10589
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моїсеєв В.В. Кваліфікаційна робота.pdf179,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Моїсеєв В.В. Реферат.pdf128,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.