Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоісеєв, В.В.-
dc.date.accessioned2019-11-29T09:28:07Z-
dc.date.available2019-11-29T09:28:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10589-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сучасний стан та основні підходи і методи до оцінки вартості підприємства. Визначено сутність вартості компанії. Охарактеризовано основні підходи до оцінки вартості підприємства, визначено їх недоліки та переваги. Виділено основні методи оцінки вартості підприємства відповідно до існуючих підходів. Надано загальну характеристику діяльності компанії "Heineken" N.V. Проаналізовано фінансовий стан компанії "Heineken" N.V. Здійснено оцінку вартості компанії "Heineken" N.V. На прикладі обраної компанії виконано аналіз практичної придатності низки моделей та перевірено їх адекватність. Також, було проаналізовано причини нерівномірності отриманих результатів, було усунуто недоліки, пов'язані з цим та розраховано зважене за всіма моделями значення, яке можна використовувати для визначення вартості компанії. Виявлено, що на вартість підприємства впливає безліч факторів, від впливу яких залежить оцінка вартості підприємства. Запропоновано рекомендації щодо підвищення вартості компанії.ru_RU
dc.description.abstractThe work reviews the current state and the main approaches and methods to assess the value of the company. The essence of the company value was determined. The basic approaches to valuation of the company were characterized, their advantages and disadvantages were revealed. The basic methods of assessment of value in accordance with existing approaches of valuation of the company were outlined. The general description of activity of the company "Heineken" N.V. is given. The financial condition of the company "Heineken" N.V. is analyzed. The value of the company "Heineken" N.V. has been evaluated. In the example of selected company "Heineken" N.V. we checked the suitability of a number of models and tested their adequacy. It also analyzes the causes of non uniformity of the results there were eliminated drawbacks related to this process, were calculated value for all models that can be used to determine the value of the company. It was found that company valuation is influenced by many factors, the impact of which determines the mode of valuation of the company. Recommendations for improving the enterprise value are suggested.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвартість компаніїru_RU
dc.subjectметод дисконтування грошових потоківru_RU
dc.subjectпорівняльний аналізru_RU
dc.subjectметод мультиплікаторівru_RU
dc.subjectоцінка вартості компаніїru_RU
dc.subjectenterprise valueru_RU
dc.subjectdiscounted cash flow modelru_RU
dc.subjectcomparable valuationru_RU
dc.subjectmultiplesru_RU
dc.subjectcorporate valuationru_RU
dc.titleОцінка вартості компаніїru_RU
dc.title.alternativeCorporate valuationru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моїсеєв В.В. Кваліфікаційна робота.pdf179,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Моїсеєв В.В. Реферат.pdf128,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.