Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2019-12-05T07:18:09Z-
dc.date.available2019-12-05T07:18:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierdoi.org/10.31713/ve320192-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг: організаційно-методологічні аспекти / Л. А. Траченко // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Серія «Економічні науки». – 2019. – Вип. 3(87). – С. 12-26.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10606-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання щодо формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг у контексті вимог міжнародного стандарту ІSО 9001:2015. Акцентовано увагу на існуючих організаційно-методологічних підходах щодо створення систем управління якістю підприємств. Запропоновано логічну модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг у контексті вимог міжнародного стандарту ІSО 9001:2015. Визначено план робіт, спрямованих на формування ефективних систем управління якістю підприємств сфери інжинірингу.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with the issue of forming the quality management systems of enterprises of the engineering services industry in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015. Emphasis is placed on existing organizational and methodological approaches to creating enterprise quality management systems. The logical model of formation of quality management systems of enterprises of the sphere of engineering services in the context of requirements of the international standard ISO 9001: 2015 is offered. The plan of works aimed at the formation of effective systems of quality management of enterprises of the sphere of engineering is defined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистема управління якістюru_RU
dc.subjectміжнародний стандарт ISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectсфера інжинірингових послугru_RU
dc.subjectлогічна модельru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.subjectinternational standard ISO 9001: 2015ru_RU
dc.subjectengineering servicesru_RU
dc.subjectlogical modelru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleФормування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг: організаційно-методологічні аспектиru_RU
dc.title.alternativeFormation of quality management systems for enterprises in the field of engineering services: organizational and methodological aspectsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.