Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурікян, Г.Е.-
dc.date.accessioned2019-12-05T09:12:22Z-
dc.date.available2019-12-05T09:12:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10613-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом в туристичному підприємництві з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної і маркетингової діяльності туристичного агентства «АВЕРС-ТУР», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності. Визначено сукупність чинників маркетинговою впливу на конкурентоспроможність суб’єкта туристичної діяльності . Запропоновано і обґрунтовано комплекс маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності туристичного агентства «АВЕРС-ТУР», за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект рекламних заходів.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing management tourism entrepreneurship in order to increase competitiveness. The essence of the basic concepts is revealed - marketing, competitiveness, competitive position. The general characteristic is given and the analysis of economic and marketing activity of the tourist agency "AVERS-TUR" is provided, the competitive position and the state of marketing activity are investigated. The set of factors that marke influence on competitiveness of tourist agency is determined. The range of marketing measures for increasing the competitiveness of the travel agency "AVERS-TUR" is proposed and substantiated. The economic effect of advertising measures is determined by the method of "marketing ROI".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентна позиціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subject«маркетинговий ROI»ru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectcompetitive positionru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.subject"marketing ROI"ru_RU
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності в туристичному підприємництві шляхом удосконалення маркетингуru_RU
dc.title.alternativeIncreasing competitiveness in tourism entrepreneurship by improving marketingru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурікян Г.Е. Кваліфікаційна робота.pdf286,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бурікян Г.Е. Реферат.pdf430,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.