Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618
Title: Планування рекламної діяльності туристичних підприємств
Other Titles: Planning of advertising activity of tourist enterprises
Authors: Лобкова, Д.К.
Issue Date: 2019
Keywords: реклама у туристичному бізнесі
система маркетингових комунікацій
планування рекламної кампанії
медіаплан
ефективність рекламної кампанії
advertising in tourism business
system of marketing communications
advertising campaign planning
media plan
effectiveness of advertising campaign
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти планування рекламної діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль реклами як ключового елементу системи маркетингових комунікацій туристичних підприємств. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Демчишина-тур» за 2016-2018 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності рекламної діяльності агентства. Запропоновано впровадження нової рекламної кампанії із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового маркетингу. Підраховано бюджет та економічна доцільність впровадження вказаної рекламної кампанії.
The work deals with the theoretical aspects of the planning of advertising activities of tourist enterprises. The role of advertising, as a key element of the marketing communications system of tourist enterprises is highlighted. Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «Demchyshina-tour” for 2016-2018. Provisions were made for increasing the effectiveness of the agency’s advertising activity. Author proposed an introduction of a new advertising campaign with the use of Internet resources and digital marketing elements.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10618
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лобкова Д.К. Кваліфікаційна робота.pdf619,08 kBAdobe PDFView/Open
Лобкова Д.К. Реферат.pdf519,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.