Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишко, А.В.-
dc.date.accessioned2019-12-05T12:06:38Z-
dc.date.available2019-12-05T12:06:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10620-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, визначені чинники, що впливають на якість послуг громадського харчування, що надаються підприємствами ресторанного господарства, досліджені сучасні методи оцінювання якості послуг харчування. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності ресторану «Таїров» і його фінансового стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та послуг підприємства, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в ресторані «Таїров» - підвищення кваліфікації персоналу шляхом проведення спеціальних тренінгів для офіціантів і кухарів та встановлення посудомийної машини для механізація миття посуду, обґрунтована економічна ефективність їх впровадження, що підкріплено необхідними техніко-економічними розрахунками.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical and methodological bases for assessing the quality of products and services, the factors influencing the quality of catering services provided by enterprises of the restaurant industry, the modern methods of assessing the quality of food services are worthwhile. The main indicators of the production activity of the restaurant "Tairov" and its financial condition are analyzed. The results of the complex analysis of the quality of products and services of the enterprise are presented, the reserves of their increase are revealed. According to the results of the analysis, a set of measures aimed at improving the quality of services provided in the restaurant "Tairov" is offered - improvement of personnel qualification through special trainings for waiters and cooks and installation of a dishwasher for mechanization of dishwashing, the economic efficiency of their implementation is substantiated, supported by the necessary technical- economic calculations.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectоцінка якостіru_RU
dc.subjectпоказники якостіru_RU
dc.subjectструктура товарообігуru_RU
dc.subjectстандарти обслуговуванняru_RU
dc.subjectрівень якості обслуговуванняru_RU
dc.subjectекономічний ефектru_RU
dc.subjectтермін окупностіru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectquality assessmentru_RU
dc.subjectquality indicesru_RU
dc.subjectstructure of turnoverru_RU
dc.subjectstandards of serviceru_RU
dc.subjectlevel of service qualityru_RU
dc.subjecteconomic effectru_RU
dc.subjectpayback periodru_RU
dc.titleШляхи підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарстваru_RU
dc.title.alternativeWays to improve the quality of services of the enterprise restaurant businessru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малишко А.В. Кваліфікаційна робота.pdf305,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Малишко А.В. Реферат.pdf558,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.