Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10622
Назва: Рекламний менеджмент туристичного підприємства ТОВ Туристична компанія «Хороший Отдих»
Інші назви: Advertising management of the tourist enterprise TOV Touristic Company "Horoshiy Otdyh"
Автори: Мельникова, М.Г.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: реклама
рекламний менеджмент
туристичні послуги
маркетингові заходи
політика компанії в області реклами
advertising
advertising management
travel services
marketing events
company advertising policy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти рекламного менеджменту, еволюція розвитку в Україні та світі, особливості реклами в туристичній галузі. Проаналізовано діяльність туристичного підприємства ТОВ«Туристична компанія « Хороший отдих»», рекламна політика туристичної компанії та двох її конкурентів. Запропоновано заходи щодо удосконалення рекламного менеджменту туристичної компанії, а також запропоновані заходи щодо підвищення привабливості компанії, попиту на її туристичні послуги за допомогою удосконалення маркетингових заходів в області реклами.
The work deals with the theoretical aspects of advertising management, the evolution of development in Ukraine and in the world, the features of advertising in the tourism industry are covered in this paper. Author analysis the labor activity, the advertising policy of the mentioned travel company and its two competitors have been analyzed. Measures to improve advertising management of the travel company, as well as measures to increase the attractiveness of the company and demand for travel services by improving marketing activities in the field of advertising have been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10622
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.