Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10622
Title: Рекламний менеджмент туристичного підприємства ТОВ Туристична компанія «Хороший Отдих»
Other Titles: Advertising management of the tourist enterprise TOV Touristic Company "Horoshiy Otdyh"
Authors: Мельникова, М.Г.
Issue Date: 2019
Keywords: реклама
рекламний менеджмент
туристичні послуги
маркетингові заходи
політика компанії в області реклами
advertising
advertising management
travel services
marketing events
company advertising policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти рекламного менеджменту, еволюція розвитку в Україні та світі, особливості реклами в туристичній галузі. Проаналізовано діяльність туристичного підприємства ТОВ«Туристична компанія « Хороший отдих»», рекламна політика туристичної компанії та двох її конкурентів. Запропоновано заходи щодо удосконалення рекламного менеджменту туристичної компанії, а також запропоновані заходи щодо підвищення привабливості компанії, попиту на її туристичні послуги за допомогою удосконалення маркетингових заходів в області реклами.
The work deals with the theoretical aspects of advertising management, the evolution of development in Ukraine and in the world, the features of advertising in the tourism industry are covered in this paper. Author analysis the labor activity, the advertising policy of the mentioned travel company and its two competitors have been analyzed. Measures to improve advertising management of the travel company, as well as measures to increase the attractiveness of the company and demand for travel services by improving marketing activities in the field of advertising have been proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10622
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.