Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10625
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингу
Інші назви: Ways to increase the competitiveness of the tourism enterprise on the basis of marketing
Автори: Райнова, Д.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: туризм
конкурентоспроможність туристичних підприємств
tourism
competitiveness of tourism enterprises
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження. Метою роботи є аналіз діяльності туристичного підприємства та розробка пропозицій щодо підвищення його конкурентоспроможності на засадах маркетингу.
The aim of the study. The purpose of the work is to analyze the activity of the tourism enterprise and to develop proposals for improving its competitiveness on the basis of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10625
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Райнова Д.А. Кваліфікаційна робота.pdf363,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Райнова Д.А. Реферат.pdf388,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.