Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайнова, Д.А.-
dc.date.accessioned2019-12-05T13:20:20Z-
dc.date.available2019-12-05T13:20:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10625-
dc.description.abstractМета дослідження. Метою роботи є аналіз діяльності туристичного підприємства та розробка пропозицій щодо підвищення його конкурентоспроможності на засадах маркетингу.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the study. The purpose of the work is to analyze the activity of the tourism enterprise and to develop proposals for improving its competitiveness on the basis of marketing.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність туристичних підприємствru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjectcompetitiveness of tourism enterprisesru_RU
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства на засадах маркетингуru_RU
dc.title.alternativeWays to increase the competitiveness of the tourism enterprise on the basis of marketingru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Райнова Д.А. Кваліфікаційна робота.pdf363,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Райнова Д.А. Реферат.pdf388,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.