Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10640
Назва: Роль маркетингових комунікацій у функціонуванні готельних підприємств
Інші назви: The role of marketing communications in the operation of hotel enterprises
Автори: Антихович, В.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
готельне господарство
мережеві готелі
ефективність
marketing activity
marketing communications
hotel industry
chain hotels
efficiency
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» – Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2019. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес організації маркетингових комунікацій у функціонуванні готельних підприємств. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження маркетингових комунікацій у функціонуванні готельних підприємств на прикладі готелю «Premier Hotel Geneva». Метою роботи є розробка заходів та пропозицій щодо удосконалення маркетингової комунікації готелю «Premier Hotel Geneva». У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність готельної послуги, характеристика ведення маркетингової діяльності та методика оцінювання маркетингових комунікацій в готелі. Аналізується стан господарсько-економічної діяльності готелю «Premier Hotel Geneva». Оцінюється ефективність впровадження заходів щодо удосконалення маркетингових комунікацій. За результатами дослідження сформульована доцільність застосування SMM, як елемента Інтернет-маркетингу. Проаналізована її ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходу.
Qualifying work on obtaining a bachelor's degree in the specialty 241 «Hotel and restaurant business» for the educational program «Hotel and restaurant business». – Odessa National Economics University. – Odessa, 2019. The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the process of organizing marketing communications in the functioning of hotel enterprises. The subject of the research is the scientific and practical questions of the introduction of marketing communications in the functioning of hotel enterprises on an example of the hotel "Premier Hotel Geneva". The aim of the work is to develop measures and proposals for improving the marketing communications of the hotel "Premier Hotel Geneva". The work analyzes the general concepts and essence of hotel services, the characteristics of marketing activities and the methodology for evaluating marketing communications at the hotel. The state of economic activity of the hotel "Premier Hotel Geneva" is analyzed. The effectiveness of implementing measures to improve marketing communications is assessed. The results of the study formulated the feasibility of SMM, as part of Internet marketing. It analyzes its efficiency, taking into account the profit for the costs of introducing the measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10640
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антихович В.О. Реферат.pdf252,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf585,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.