Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10643
Title: Вдосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Хуторець коло моря»)
Other Titles: Improvement of marketing activity at restaurant enterprises (on the example of the restaurant «Khutorets near the sea»)
Authors: Васильєва, К.О.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
комунікації
маркетингове планування діяльності
ресторанне господарство
ресторан
ефективність
marketing
communications
marketing planning of activity
restaurant economy
restaurant
efficiency
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес управління маркетинговою діяльністю на підприємствах ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів вдосконалення комунікаційної політики ресторану «Хуторець коло моря». Метою роботи є вивчення, аналіз та вдосконалення маркетингової комунікаційної політики закладу ресторанного господарства, шляхом впровадження сучасних комунікаційних засобів. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової комунікаційної політики ресторанного бізнесу. Аналізується стан господарської діяльності ресторану «Хуторець коло моря». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення комунікаційної політики ресторану «Хуторець коло моря». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of managing marketing activities at restaurants of the restaurant industry. The aim of the work is a set of theoretical and practical aspects of improving the communication policy of the restaurant "Khutorets near the sea". The work analyzes the general concepts and essence of the marketing communication policy of the restaurant business. The state of economic activity of the restaurant "Khutorets near the sea" is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the communication policy of the restaurant «Khutorets near the sea». The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10643
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васильєва К.О. Реферат.pdf721,02 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.