Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, К.О.-
dc.date.accessioned2019-12-13T07:38:10Z-
dc.date.available2019-12-13T07:38:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10643-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес управління маркетинговою діяльністю на підприємствах ресторанного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів вдосконалення комунікаційної політики ресторану «Хуторець коло моря». Метою роботи є вивчення, аналіз та вдосконалення маркетингової комунікаційної політики закладу ресторанного господарства, шляхом впровадження сучасних комунікаційних засобів. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової комунікаційної політики ресторанного бізнесу. Аналізується стан господарської діяльності ресторану «Хуторець коло моря». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення комунікаційної політики ресторану «Хуторець коло моря». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.ru_RU
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of managing marketing activities at restaurants of the restaurant industry. The aim of the work is a set of theoretical and practical aspects of improving the communication policy of the restaurant "Khutorets near the sea". The work analyzes the general concepts and essence of the marketing communication policy of the restaurant business. The state of economic activity of the restaurant "Khutorets near the sea" is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the communication policy of the restaurant «Khutorets near the sea». The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингове планування діяльностіru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectресторанru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcommunicationsru_RU
dc.subjectmarketing planning of activityru_RU
dc.subjectrestaurant economyru_RU
dc.subjectrestaurantru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Хуторець коло моря»)ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity at restaurant enterprises (on the example of the restaurant «Khutorets near the sea»)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєва К.О. Реферат.pdf721,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.