Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10645
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства готельного господарства
Інші назви: Management of the competitiveness of the hotel enterprise
Автори: Городниченко, І.П.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
готельне господарство
підприємство готельного господарства
ефективність
competition
competitiveness
hotel industry
hotel enterprise
efficiency
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес управління конкурентоспроможністю підприємства готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання управління конкурентоспроможністю підприємства готельного господарства на прикладі готелю «Гранд Марін». Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій щодо управління конкурентоспроможністю готелю «Гранд Марін». У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність конкурентоспроможності готельного господарства та шляхів його управління. Аналізується стан господарсько-економічної діяльності готелю «Гранд Марін». Оцінюється ефективність проведення пропонованих заходів на території готелю. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження нових медичних програм. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of research is the process of managing the competitiveness of an enterprise of hotel economy. The subject of the research is the scientific and practical issues of managing the competitiveness of the enterprise of hotel economy on the example of the Grand Marine Hotel. The purpose of the work is to develop strategic measures and proposals for managing the competitiveness of the Grand Marin Hotel. In this work the general concepts and essence of competitiveness of the hotel industry and ways of its management are analyzed. The main types of business tourism are analyzed. The state of economic activity of the Grand Marin Hotel is analyzed. The effectiveness of the proposed activities in the hotel is assessed. The results of the study formulated the feasibility of introducing new medical programs. The efficiency is analyzed, taking into account the profit and expenses for implementation of measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10645
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Городниченко І.П. Реферат.pdf237,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf975,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.