Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10646
Назва: Організаційні засади функціонування концептуальних ресторанів м. Одеси
Інші назви: Organizational fundamentals of the functioning of conceptual restaurants in Odessa
Автори: Дівенко, Ю.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: концепція
ресторанне господарство
шляхи вдосконалення
ресторан
організація
concept
restaurant economy
ways of improvement
restaurant
organization
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес функціонування підприємств ресторанного господарства. Мета дослідження - на основі теоретичного та практичного матеріалу провести аналіз організаційних засад функціонування концептуальних ресторанів м. Одеси. Проаналізовано: теоретичний та практичний матеріал та проведено аналіз організаційних засад функціонування концептуальних ресторанів м. Одеси Запропоновано: найкращими варіантами проведення рекламної кампанії є, по-перше, участь у майстер-класах від шеф-кухаря, що зумовлено високим рівнем комунікаційної ефективності 7,8 % та паралельно низькими витратами участі у даному заході. Друге місце за ефективністю впровадження займає організація директ-мейлу, що, в свою чергу, зумовлено рівнем спеціалізації даного заходу на визначеній цільовій аудиторії. І останніми заходами, які слід реалізувати в умовах діяльності підприємства, є послуги сомелье
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of functioning of restaurant enterprises. The aim of the work is to analyze the organizational principles of the functioning of the conceptual restaurants of Odessa city on the basis of theoretical and practical material. The author analyzes theoretical and practical material and analyzes the organizational principles of functioning of conceptual restaurants in Odessa Proposed: The best options for an advertising campaign are, firstly, participation in master classes by the chef, due to a high level of communication efficiency of 7.8% and parallel low costs of participation in this event. The second place on the effectiveness of implementation is the organization of direct mail, which, in turn, is due to the level of specialization of this event on a specific target audience. And the latest measures to be implemented in the company's business are sommelier services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10646
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf382,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.