Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorЕль-Гадбан, С.М.-
dc.date.accessioned2019-12-13T14:14:09Z-
dc.date.available2019-12-13T14:14:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10648-
dc.description.abstractГотельне господарство є важливою складовою у процесі надання комплексу послуг для туристів та гостей, що відвідують певний регіон. Розвиток готельної справи у ХХ столітті мав стрімкий характер та продовжує розвиватись і у ХХІ столітті. Постійно йде удосконалення вимог до стандартів обслуговування, матеріально-технічного забезпечення, а також стандартів щодо персоналу закладів розміщування, їх кваліфікаційних характеристик, процесу удосконалення професійних навичок. Персонал готелю є важливою складовою, що забезпечує надання усіх необхідних послуг, а також створює необхідну атмосферу гостинності для гостей закладуru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectпослугиru_RU
dc.subjectтуристru_RU
dc.subjectуправління персоналомru_RU
dc.subjectготельне підприємствоru_RU
dc.titleУдосконалення системи управління персоналом готельного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeImprovement of the hotel enterprise personnel management systemru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.