Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10650
Назва: Маркетингові та виробничі аспекти розробки бізнес- плану створення ресторанного підприємства
Інші назви: Marketing and production aspects of business- plan for restaurant establishment
Автори: Катренко, А.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: інвестиційний проект
бізнес-план
кав’ярня
заклад ресторанного господарства
маркетинговий план
реклама
персонал
штатний розклад
виробничий план
організаціорганізаційний планйний план
капітальні вкладення
investment project
business plan
coffee house
restaurant restaurant
marketing plan
advertising
personnel
staffing schedule
production plan
organizational plan
capital investments
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти, які розкривають сутність та значення бізнес-планування в ринковій економіці, класифікацію бізнес планів та етапи розробки бізнес-плану інвестиційного проекту. Досліджений сучасний стан ресторанного господарства в Україні, надана характеристика підприємства та його послуг, розроблений маркетинговий план обґрунтування інвестиційного проекту створення в місті Одесі кав’ярні. Представлені результати маркетингових досліджень дозволяють отримати об’єктивну оцінку поточного і перспективного попиту на послуги проектованого закладу. В організаційному плані визначена потреба в персоналі та вимоги до нього, проведені розрахунки фонду заробітної плати. Особливу увагу приділено ресурсному та операційному обґрунтуванню проекту, розраховані очікувані доходи підприємства на перший рік діяльності, визначені склад та сума капітальних та постійних витрат.
The theoretical aspects that reveal the essence and importance of business planning in a market economy, the classification of business plans and the stages of developing a business plan for an investment project are considered in this paper. The state of the restaurant economy in Ukraine is analyzed, the characteristics of the enterprise and its services are given, the marketing plan of the investment project of creation of cafes in Odessa is developed. The presented marketing research results allow an objective assessment of the current and future demand for services of the projected institution. The organizational plan identifies the need for personnel and requirements for it, and calculates the salary fund. Particular attention is paid to the resource and operational substantiation of the project, the expected income of the enterprise for the first year of diligence is calculated, the composition and the amount of capital and fixed costs are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10650
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf719,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Зикіна М.С. Реферат.pdf321,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.