Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10654
Назва: Маркетингові та виробничі аспекти розробки бізнес-плану створення кейтерингової компанії
Інші назви: Marketing and production aspects of developing a business plan for creating a catering company
Автори: Кузьмічова, К.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: кейтерингова компанія
бізнес-план
компанія
ресторанне господарство
маркетинговий план
реклама
персонал
матеріало-технічна база
штатний розклад
виробничий план
організаційний план
капітальні вкладення
catering company
business plan
company
restaurant industry
marketing plan
advertising
personnel
material and technical base
staffing schedule
production plan
organizational plan
capital investments
Короткий огляд (реферат): У цій роботі розглядаються теоретичні аспекти, які розкривають сутність та значення бізнес-планування в ринковій економіці, класифікацію та різновиди бізнес-планів та етапи розробки планування інвестиційного проекту. Також був досліджений стан ринку кейтерингових компаній та надана характеристика підприємства, розроблений маркетинговий план інвестиційного проекту створення в місті Одесі кейтерингової компанії. Представлені результати маркетингових досліджень дозволяють отримати об’єктивну оцінку поточного попиту на послуги підприємства. В організаційному плані визначена потреба в висококваліфікованому персоналі та вимогах до нього, проведені розрахунки фонду заробітної плати. Особливу увагу приділено ресурсному та операційному обґрунтуванню проекту, розраховані очікувані доходи підприємства на перший рік діяльності, визначені склад та сума капітальних та постійних витрат.
This paper examines theoretical aspects that reveal the essence and significance of business planning in a market economy, the classification and varieties of business plans and stages of the development of investment project planning. Also, the state of the market of catering companies was investigated and the characteristics of the enterprise were provided, marketing plan of the investment project of creation of a catering company in Odessa was developed. The presented marketing research results allow an objective assessment of the current demand for enterprise services. The organizational plan identifies the need for highly qualified personnel and requirements, and calculates wages. Particular attention is paid to the resource and operational substantiation of the project, the expected income of the enterprise for the first year of activity is calculated, the composition and the amount of capital and fixed expenses are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10654
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьмічова К.А. Реферат.pdf521,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf312,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.