Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьмічова, К.А.-
dc.date.accessioned2019-12-16T09:47:07Z-
dc.date.available2019-12-16T09:47:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10654-
dc.description.abstractУ цій роботі розглядаються теоретичні аспекти, які розкривають сутність та значення бізнес-планування в ринковій економіці, класифікацію та різновиди бізнес-планів та етапи розробки планування інвестиційного проекту. Також був досліджений стан ринку кейтерингових компаній та надана характеристика підприємства, розроблений маркетинговий план інвестиційного проекту створення в місті Одесі кейтерингової компанії. Представлені результати маркетингових досліджень дозволяють отримати об’єктивну оцінку поточного попиту на послуги підприємства. В організаційному плані визначена потреба в висококваліфікованому персоналі та вимогах до нього, проведені розрахунки фонду заробітної плати. Особливу увагу приділено ресурсному та операційному обґрунтуванню проекту, розраховані очікувані доходи підприємства на перший рік діяльності, визначені склад та сума капітальних та постійних витрат.ru_RU
dc.description.abstractThis paper examines theoretical aspects that reveal the essence and significance of business planning in a market economy, the classification and varieties of business plans and stages of the development of investment project planning. Also, the state of the market of catering companies was investigated and the characteristics of the enterprise were provided, marketing plan of the investment project of creation of a catering company in Odessa was developed. The presented marketing research results allow an objective assessment of the current demand for enterprise services. The organizational plan identifies the need for highly qualified personnel and requirements, and calculates wages. Particular attention is paid to the resource and operational substantiation of the project, the expected income of the enterprise for the first year of activity is calculated, the composition and the amount of capital and fixed expenses are determined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкейтерингова компаніяru_RU
dc.subjectбізнес-планru_RU
dc.subjectкомпаніяru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectмаркетинговий планru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectперсоналru_RU
dc.subjectматеріало-технічна базаru_RU
dc.subjectштатний розкладru_RU
dc.subjectвиробничий планru_RU
dc.subjectорганізаційний планru_RU
dc.subjectкапітальні вкладенняru_RU
dc.subjectcatering companyru_RU
dc.subjectbusiness planru_RU
dc.subjectcompanyru_RU
dc.subjectrestaurant industryru_RU
dc.subjectmarketing planru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectpersonnelru_RU
dc.subjectmaterial and technical baseru_RU
dc.subjectstaffing scheduleru_RU
dc.subjectproduction planru_RU
dc.subjectorganizational planru_RU
dc.subjectcapital investmentsru_RU
dc.titleМаркетингові та виробничі аспекти розробки бізнес-плану створення кейтерингової компаніїru_RU
dc.title.alternativeMarketing and production aspects of developing a business plan for creating a catering companyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьмічова К.А. Реферат.pdf521,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf312,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.