Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10655
Назва: Маркетингові інструменти удосконалення діяльності ресторану «Сканді»
Інші назви: Marketing tools for improving activities of the restaurant ‘’Skandy”
Автори: Лухумаідзе, Т.Н.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
маркетингові інструменти
маркетингова політика
заклади ресторанного господарства
ресторанний бізнес
ресторан «Сканді»
ресторанний бізнес в Одеській області
marketing
marketing tools
marketing policy
restaurants
restaurant business
restaurant ‘Skandy’
restaurant business in Odessa region
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження: науково-теоретичні засади удосконалення маркетингової дыяльності підприємств ресторанного господарства. Предмет дослідження: дослідження маркетингових інструментів для удосконалення діяльності ресторану «Сканді». У першому розділі “Теоретичні основи маркетингової політики у ресторанному бізнесі” наведена характеристика нормативно-правової бази ресторанного бізнесу, досліджено маркетингову політику як вид діяльності у ресторанному бізнесі . У другому розділі “Аналіз національного та регіонального досвіду маркетингової політики підприємств ресторанного бізнесу” проведено аналіз сучасного стану розвитку ресторанного бізнесу в Україні та Одеській області та національного досвіду маркетингової політики у сфері розвитку ресторанів. Також досліджено аналіз організаційного і фінансового стану ресторану «Сканді». У третьому розділі “Інструменти маркетингової політики для удосконалення діяльності ресторану «Сканді»” досліджена оцінка конкурентної позиції ресторану «Сканді» та політика лояльності як механізм залучення клієнтів.
The qualifying work consists of three sections. Object of research: scientific and theoretical principles of improvement of marketing habits of enterprises of restaurant economy. Subject of research: research of marketing tools for improving the activities of the restaurant "Skandy". In the first section "Theoretical basis of marketing policy in the restaurant business", the characteristics of the regulatory base of restaurant business are described, marketing policy is explored as a type of activity in the restaurant business. In the second section "Analysis of national and regional experience of marketing policy of restaurant business enterprises", an analysis of the current state of development of restaurant business in Ukraine and the Odessa region and the national experience of marketing policy in the field of restaurant development was conducted. An analysis of the organizational and financial condition of the ‘Skandy’ restaurant was also researched. In the third section, "Marketing Policy Tools for Improving the Activities of the restaurant ‘Skandy’, was investigated the assessment of the competitive position of the restaurant ‘Skandy’ and loyalty policy as a mechanism for attracting customers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10655
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf300,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Лухумаідзе Т.Н. Реферат.pdf368,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.