Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛухумаідзе, Т.Н.-
dc.date.accessioned2019-12-16T09:52:22Z-
dc.date.available2019-12-16T09:52:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10655-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження: науково-теоретичні засади удосконалення маркетингової дыяльності підприємств ресторанного господарства. Предмет дослідження: дослідження маркетингових інструментів для удосконалення діяльності ресторану «Сканді». У першому розділі “Теоретичні основи маркетингової політики у ресторанному бізнесі” наведена характеристика нормативно-правової бази ресторанного бізнесу, досліджено маркетингову політику як вид діяльності у ресторанному бізнесі . У другому розділі “Аналіз національного та регіонального досвіду маркетингової політики підприємств ресторанного бізнесу” проведено аналіз сучасного стану розвитку ресторанного бізнесу в Україні та Одеській області та національного досвіду маркетингової політики у сфері розвитку ресторанів. Також досліджено аналіз організаційного і фінансового стану ресторану «Сканді». У третьому розділі “Інструменти маркетингової політики для удосконалення діяльності ресторану «Сканді»” досліджена оцінка конкурентної позиції ресторану «Сканді» та політика лояльності як механізм залучення клієнтів.ru_RU
dc.description.abstractThe qualifying work consists of three sections. Object of research: scientific and theoretical principles of improvement of marketing habits of enterprises of restaurant economy. Subject of research: research of marketing tools for improving the activities of the restaurant "Skandy". In the first section "Theoretical basis of marketing policy in the restaurant business", the characteristics of the regulatory base of restaurant business are described, marketing policy is explored as a type of activity in the restaurant business. In the second section "Analysis of national and regional experience of marketing policy of restaurant business enterprises", an analysis of the current state of development of restaurant business in Ukraine and the Odessa region and the national experience of marketing policy in the field of restaurant development was conducted. An analysis of the organizational and financial condition of the ‘Skandy’ restaurant was also researched. In the third section, "Marketing Policy Tools for Improving the Activities of the restaurant ‘Skandy’, was investigated the assessment of the competitive position of the restaurant ‘Skandy’ and loyalty policy as a mechanism for attracting customers.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваru_RU
dc.subjectресторанний бізнесru_RU
dc.subjectресторан «Сканді»ru_RU
dc.subjectресторанний бізнес в Одеській областіru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing toolsru_RU
dc.subjectmarketing policyru_RU
dc.subjectrestaurantsru_RU
dc.subjectrestaurant businessru_RU
dc.subjectrestaurant ‘Skandy’ru_RU
dc.subjectrestaurant business in Odessa regionru_RU
dc.titleМаркетингові інструменти удосконалення діяльності ресторану «Сканді»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing tools for improving activities of the restaurant ‘’Skandy”ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf300,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Лухумаідзе Т.Н. Реферат.pdf368,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.