Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10657
Назва: Мотивація оплати праці персоналу в готелі
Автори: Панькова, А.С.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: мотивація
оплата праці в готельному господарстві
організація системи мотивації в готелях
готельне господарство
розподіл преміальних виплат
motivation
payment of labor in hotel industry
organization of motivation hotel system
hotel economy
distribution of bonus payments
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес мотивації оплати праці персоналу в готелі. Предметом дослідження є науково-практичні питання мотивації оплати праці персоналу в готелі на прикладі готелю «Асторія». Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій щодо підвищення ефективності роботи персоналу шляхом матеріальної мотивації в готелі «Асторія». У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність мотивації персоналу готельного господарства та шляхів її удосконалення. Аналізується стан господарсько-економічної діяльності готелю «Асторія». Оцінюється ефективність проведення пропонованих заходів на території готелю. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження нових преміальних програм. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the process of motivation of staff remuneration in the hotel. The subject of the research is the scientific and practical questions of the motivation of staff remuneration at the hotel on the example of Hotel Astoria. The purpose of the work is to develop strategic measures and proposals for improving the efficiency of staff through material motivation at Hotel Astoria. The work analyzes the general concepts and essence of motivation of staff in a hotel industry and ways of its improvement. The state of economic activity of the hotel "Astoria" is analyzed. Evaluated the effectiveness of the proposed activities in the hotel. The results of the study formulated the feasibility of introducing new bonus programs. The efficiency is analyzed, taking into account the profit and expenses for implementation of measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10657
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf293,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Панькова А.С. Реферат.pdf240,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.