Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10662
Title: | Інструменти маркетингової діяльності готелю «Rose d'Opera Hotel ” |
Other Titles: | Marketing tools of "Rose d'Opera Hotel” |
Authors: | Слизовська, А.О. |
Issue Date: | 2019 |
Keywords: | маркетинг маркетингові інструменти маркетингова політика заклади готельного господарства готельний бізнес готель «Rose d'Opera Hotel» готельний бізнес в Одеській області marketing marketing tools marketing policy hotel industry institutions hotel business hotel "Rose d'Opera Hotel" hotel business in Odessa region |
Abstract: | Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів;.
Об’єкт дослідження: науково-теоретичні засади маркетингової діяльності підприємств готельного господарства
Предмет дослідження: процес маркетингової діяльності готелю
« Rose d'OPera Hotel ».
У першому розділі “Теоретичні основи маркетингу готельного бізнесу” наведена характеристика нормативно-правової бази і особливості введення готельного бізнесу, досліджено основи маркетингової діяльності у готельному бізнесі.
У другому розділі “Європейський та національний досвід розвитку готельного бізнесу” проведено аналіз європейского досвіду розвитку об’єктів готельного бізнесу та національного досвіду маркетингової діяльності у сфері готельного бізнесу. Також досліджено аналіз організаційної структури і фінансової діяльності готелю «Rose d'Opera Hotel».
У третьому розділі “Маркетингова концепція розвитку готелю «Rose d'Opera» ” досліджена оцінка конкурентних позицій готелю «Rose d'Opera Hotel» та перспективні напрямки впровадження маркетингової політики просування для готелю «Rose d'Opera Hotel». The qualifying work consists of three sections: Object of research: scientific and theoretical bases of improvement of marketing activity of hotel industry enterprises Subject of research: the process of marketing activities of the hotel «Rose d'OPera Hotel». In the first section "Theoretical foundations of hotel business marketing", the characteristics of the regulatory and legal framework and the features of the hotel business introduction are presented, the foundations of marketing activities in the hotel business are explored. In the second section "European and national experience of development of hotel business", an analysis of European experience in the development of hotel business objects and national marketing experience in the field of hotel business has been analyzed. The analysis of organizational structure and financial activity of the hotel "Rose d'Opera Hotel" is also researched. In the third section, "The marketing concept of the Rose d'Opera hotel", the assessment of the competitive position of the hotel "Rose d'Opera Hotel" and the prospects for implementing the marketing promotion policy for the hotel "Rose d'Opera Hotel" was explored. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10662 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Слизовська А.О. Реферат.pdf | 572,94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Кваліфікаційна робота.pdf | 225,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.