Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10663
Назва: Маркетингові та організаційні аспекти розробки бізнес-плану кафе-кондитерської «Карамель»
Інші назви: Marketing and organizational aspects of developing a business plan for the café confectionery «Caramel»
Автори: Стойка, Х.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: бізнес-план
інвестиційний проект
бізнес-планування
ресторанне господарство
маркетинговий план
реклама
персонал
штатний розклад
виробничий план
business plan
investment project
business planning
restaurant management
marketing plan
advertising
personnel
staffing schedule
production plan
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти методичних основ бізнес планування в ринкових умовах, сутність, класифікація і сфера застосування бізнес плану інвестиційного проекту та зміст основних розділів бізнес-плану Проаналізовано стан та перспективи розвитку ресторанного господарства в місті одеса, надана характеристика та розрахунки очікуваних доходів підприємства та витрати на реалізацію окремих завдань проведені розрахунки очікуваних доходів підприємства та витрати на реалізацію окремих завдань Запропоновано створення кафе-кондитерську «Карамель».В організаційному та виробничому планах та сформульовані висновки про доцільність реалізації проекту з позицій економічної ефективності.
The theoretical aspects of the methodological basics of business planning in market conditions, essence, classification and scope of application of the business plan of the investment project and the content of the main sections of the business plan are considered in the paper. The state and prospects of development of the restaurant industry in the city of Odessa are analyzed, the characteristics and calculations of the expected revenues of the enterprise and expenses for realization of individual tasks are carried out, calculations of the expected revenues of the enterprise and expenses for the implementation of individual tasks are performed. It is proposed to create a cafe-confectionery «Caramel» in organizational and production plans and formulated conclusions about the feasibility of the project implementation from the standpoint of cost-effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10663
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стойка Х. І. Реферат.pdf140,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf200,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.